Meet This Blog In Facebook !

Thursday, December 29, 2011

.rezeki Allah.

di kala ini , aku memang mintak sangat handphone tu di jauhkan dari capaian aku .
bulan ni je , aku rasa dah lebih RM100 aku topup .
ketagih SMS punya pasal .
penyakit ni datang sekali sekala , tapi azabnya ya allah !
memang tak makan aku sebab topup je manjang .
heh .

okay dah stop pasal topup .
aku nak cerita pasal malam tadi .

ada orang belanja aku ayam penyet AP yang super sedap tuu .
okay , sedap sedap .
terbayang bayang kesedapan ayam dia tuu .


okay , itu je nak cerita .
kbai .












HAHAHA ! gila tak bermanfaat punya entry !

4 bantah cakap cikgu:

ayie said...

waahh..topup banyaknyeee..untung la ado pakwe yooo..hehe

Misshy Innz said...

ayie : untung laa kot ado . haha .

Fendy said...

tu la...topup ni kene berjaga2...kdg2 bole lalai guna sms

Misshy Innz said...

@Fendy

tahu tak pe .