Saturday, December 17, 2011

.NAPBAS 2011 - The Journey.

NAPBAS 2011 is officially over last night tapi macam biasa , the bloggers baru nak update hari ni .
HAHA !




semalam , aku pergi dengan Adie .
dia pick up aku kat rumah .
tapi , before tu adie sesat sampai econsave .
aku pulak dah tak tahu nak bagi direction , jadi aku pergi pick up dia kat econsave .
dalam 530 petang , kitorang gerak .

berpandukan GPS , kitorang memulakan perjalanan .
dekat GPS tu , ade lahh tulis ceni ; MARRIOT HOTEL  (5*) KL
aku tengok aku diam je , dalam hati ; '5* maknanya 5 branch kot'
tapi lepas tu aku fikir balik , cakap dengan Adie "okayy , 5* maknanyaa 5 star hotel . hahaha. bintang nya kecik"
kitorang gelak gila sebab memasing pun lambat pikap .
HAHAHA !

masuk exit putrajaya , masih jalan ikut GPS .
rasa lama sangat .
kitorang kene register pukul 630 tau .
dalam 630 , tetiba kitorang sampai KL , nampak TS , KLCC .
ahh sudahh , mana marriot nyee ?

we are lost .

tanya guard , call orang , rupanya tempat yang kitorang nak pergi tu kat putrajaya jeee .
kitorang risau gila tak boleh register ke ape ke sebab dah lambat .
patah balik lahhh .
nasib tak jauh .
setengah jam dah sampai .
dalam pukul 730 macam tu , kitorang sampai .

fuhh ~ lega .
memang bersyukur sangat sebab dah sampai .
hilang risau tadi .

masuk je hall , terus register .
pakai I/C .
nama Adie not in the list !
aku rasa , jantung Adie dah gugur dah tuu .
macam macam difficulties dia tempuh dalam sehari .

aku nampak nama HIZAMI RAHIM .
terus aku cari nama DANIEL ADIE .
"adie , ni nama adie"
baru nampak muka Adie hilang risau .
hehe ;)


*look very the tembam even i wear black dress . maybe its because of the silver shawl . haihh ~*


*gigil tangan nak sign sampai salah eja nama T___T*


overall , seronok even kitorang berdua jee dan tak dikenali dan mengenali sesiapa . keh keh keh ;D



*us , finally arrived . HAHA !*



p/s : dulu , aku memang tak berani nak approach Adie ,sebab aku tengok blog dia famous sangat . masa raya ritu pun , mana nak cakap sangat , pemalu kata kauu , tapi kali ni , memang kecoh habis . gelak tak ingat kuat bila sesat pe sume . thanks Adie for the ride . ehh , syaz , akak dah naik MCC Adie . jeles tak ? ;p

8 bantah cakap cikgu:

Nizam Ijam said...

jeles gile nuff x invite sy..

Unknown said...

sweet je awak..x lah tembam pun..nice meeting u gal :)

kaizenshinobi said...

untunglaaa jadi blogger kesayangan nuff... hahaa

Cik Pipi said...

@Nizam Ijam

next time rezeki u plak ;)

Cik Pipi said...

@the::bored::sha

tembam gileeee ni kak ;)

Cik Pipi said...

@kaizenshinobi

kau kenapa ?
kalao kesayangan , dah kaya raya dahh aku ni haaa tahu ;D

bicara mak dara said...

Salam dik.. semalam ada perasan adik di NPBAS tapi sayangnya tak berkesempatan untuk bertemu.. hope to meet you at other event ya..

Cik Pipi said...

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA

insya allah ;)