Saturday, December 31, 2011

.last entry for 2011.


first core paper dah start pagi tadi .
aku tengok kertas soalan , 3 jam .
aku set pukul 1130 aku nak blahh .
HAHA !

aku memang cenggini .
tak suka sangat tunggu lama sampai habis exam .
sebab aku tak suka keluar ramai ramai .
kalau keluar awal , aku keluar sensorang .
takde lah berasak asak dekat pintu .
bijak tak aku ?
tapi sampai ke pukul 12 , aku masih menulis .
bila madam cakap time is up , aku belum jawab soalan no 10 .
amek kauu , terus tak cukup masa .
*nampak tak aku sedang bagi kau hint bahawa aku adalah seorang pelajar cmerlang yang jawab soalan sampai tak cukup masa ?*

lepas habis exam , aku jalan kaki pergi kat bus stop depan KAED tunggu bas .
balik rumah time .
next paper aku hari sabtu minggu depan , lagi nak suruh aku stay kat uia ?
uii ~ memang idok ler .

time dalam bas balik seremban , aku TERpandang sorang chinese ni tengah gigit betik .
tak lama pastu , betik dia habis .
dia makan jambu air + asam pulak .
okayy , ini buat aku terliur .
aku pandang jeee .
*air liur meleleh*

bila sampai rumah , aku nampak ayah tengah krup krap krup krap kunyah jambu air .
okay , this is super heaven .
macam tetau je aku mengidam jambu air + asam .



so , nahh , here it is .
sedap tahuu .
nyum nyum .

ramai blogger aku tengok buat wrap up untuk 2011 .
complete dari bulan 1 sampai 12 .
aku malas nak recap .
kau rajin , kau pergi lahh baca 452 entry itu yeww .



yang pasti , tahun ni aku dah pandai malas nak blogging .
almost half compared to last year entries .
theeee ^____^













HAPPY NEW YEAR 2012 !

6 bantah cakap cikgu:

Botak said...

ni merupakan satu petanda yang ko bakal peroleh 4 rata untuk sem ni., hahahaha., btw, selamat tahun baru..

aSmiDar said...

Brair Mulut tengok jambu..:)

Honey Bhulat said...

mengecap mulut..telan air lir tengok hambu tu..seksi betulbak sikit ;)

selamat tahun baru..smoga hari2 mendatang kita sentiasa mendapat keberkatan dan diredhaiNya

Cik Pipi said...

@Botak

amin , mudah mudahan . selamat tahun baru jugaa ;)

Cik Pipi said...

@aSmiDar

sedap tawww . hehe ;D

Cik Pipi said...

@Cik Bhulat

lambat . habis dah ni ;D