Meet This Blog In Facebook !

Thursday, September 1, 2011

.raya in pink.

2 hari raya berturut aku pakai baju pink .
raya pertama , kaftan pink .
sekali sama pulak kaler dengan shaqir .
kene bahan sekali .
HAHA !
nais ;D

*same kann ?*

ni raya kedua .
nak balik seremban dahh .

ouh , perkenalkan , pakwe baru ai .
bHAHAH !

jangan merepek .
ni kazen aku .
abang tembam nama dia ;p


gambar sume macam gegar .
sebab tu aku tak suka orang lain ambik kan gambar .
aku tak puas hati .

tapi kalau aku yang snap , cene nak ada muka aku dalam gambar tu .
ye dakk ?
jadi , ku redha kann je lahh .
edit selagi boleh ;p

ni antara kazen perempuan aku .
belah ayah , ramai anak perempuan dari lelaki , eh ke balance ?
HAHA !





raya ketiga , aku pergi rumah tok wan aji dengan mak je .
aku je yang follow ibu ayah .

disebabkan aku sorang je yang ikut , duit raya 3 kali ganda dari biasa .
HAHA !

tak sia sia aku ikut ;p
adik aku berapi je .









tapi sumpah aku terkejut ah .
selama aku hidup , tahun ni duit raya paling banyak .
padahal aku dah 21 TAHUN kot .



lagi pelik bila abang tembam tu pun dapat duit raya .
HAHA !

asyik kene bahan dengan aku je ;D












4 bantah cakap cikgu:

emieysandra said...

abaya tu cantikkk! pink mmg sgt menyerlah..cantikk ;)

Hizami Rahim said...

wah.
memang pink habis!
;)

CikHaniBhulat said...

cantik baju..hani beraya pakai baju putih..kna sopan santun la..moga xkotor kan,..hehe

salam aidilfitri

Muhammad Safie said...

wow dapat duit raya