Meet This Blog In Facebook !

Thursday, September 22, 2011

.tips untuk dapat pakwe handsome.

di suatu petang , 2 orang rakan baik sedang duduk di KLCC .
melepaskan penat berjalan tawaf KLCC .

A : cene nak dapat pakwe handsome eh ?
B : haah , aku pun nak jugak , cene eh ?
A : stress lahh tengok pakwe orang handsome handsome .

perbualan terhenti di situ .

di dalam kereta , otw keluar ke jalan utama Kuala Lumpur .

B : kau tengok tak episod akhir ana lulu ?
A : hurmm . tak , kenapa ? apa ending dia ?
B : kamal adli cakap kat ana yang dia tak kisah lahh walau ana macam pelangi , pakai warna warni tapi yang dia tahu , ana ni sentiasa positif , baik , suka tolong orang ..
A : ha ! aku dah tahu cene nak dapat pakwe handsome , kita kena pakai macam pelangi macam ana lulu tu . hahahaahaha !
B : ahaha ! banyak lahh kau .
A : hahaha , takde lahh , kene positif , baik , tolong orang , baru lahh pakwe handsome terpikat . yeay !









jadi , aku kene berubah jadi tiba tiba suka senyum dekat orang , tak sombong , tegur semua orang , pakai warna pelangi eh ?

HAHA !
ini gilaa ~ gila tak diri sendiri .
hipokrit !





1 bantah cakap cikgu:

budakijaupendek said...

hehe
yeke?
bukan kena ketat sana sini bru lelaki pandang zaman skg ??