Meet This Blog In Facebook !

Friday, September 30, 2011

.cerita semalam.

petang semalam , lepas habis kelas management accounting , aku balik dengan dena .
lepas tu , dia cakap , kereta dia kat mahallah zubair .
ah sudahh , cene plak nak balik ni kann ?

lepas tu , dia mintak tolong kawan dia , tolong hantarkan dia kat zubair untuk ambil kereta .
kawan dia drive satria .

Aku : aku tunggu kat sini eh , nanti amik aku kat sini tau .
Dena : tak nak ikut ke ?
Aku : tak nak lahh , leceh , kereta dia 2 pintu .
Dena : demand . haha .
Aku : haha . leceh lahh .

dari dulu lagi aku memang tak suka kereta 2 pintu .
sebab selalu aku yang kena duduk belakang .
dah lahh sempit , nak keluar masuk payah , tak luas macam kereta 4 pintu .
kalau pakai baju kurung , seksa bhaiii ~
susah susah .

tak kisah lahh naik kancil sekalipun .
asalkan kereta tu ada 4 pintu dan tak susahkan orang depan if nak keluar atau masuk .

ye , memang lahh sporty tapi menyusahkan aku tahu .
HAHA !



ouh , cakap tak suka ni , kang dapat plak laki yang pakai kereta 2 pintu , ada gak yang terdiam nanti .
HAHA !







3 bantah cakap cikgu:

Fairuz Selamat said...

dingdong!

Misshy Innz said...

@Fairuz Selamat

ye , cari siapa ?
HAHA ! lama tak dtg sini ;D

Si Gadis Semasa said...

kereta 2 pintu . lawa ape ? hehehe . tp suka duk depan lah . hahaha .