Meet This Blog In Facebook !

Thursday, February 18, 2010

.saya stress.

my lil diary,

aku nak wat sesi luahan rase ag rini. jangan marah ye.
ko tahu tak rini seharian aku tak msg dy.
kan hp dy rosak.
hehe.

untuk mengelakkan aku menangis dan emo tak tentu pasal,
aku telah mengambil langkah dengan membzkan diri dan menghabeskan duet.
bijak kan aku ?
haha !

dy tak taw pun pe aku wat rini
hurm.. seperti dy ta mahu tahu.
aku sedih tahu.
esh.nak ngs plak.
sob sob :'(

ko tahu petang tadi lepas balik dari bengkel
aku telah merempit dengan kelajuan 100km/j
di atas jalan dari sentul ke gombak
bahkan dalam uia pun aku maseh merempit
sebab ape ?
aku puas berbuat begitu
kalo tak aku akan ngs di atas motor
sbb mengenangkan dy
bahaya kan tindakan aku ?

aku ssh la nk terime dy busy
nape aku tak busy macam dy ?
aku ta suke la waktu senggang
buat aku teringat kat dy je
pastu bile dy ckp dy bz
aku mula nak marah
susah kan aku ?















ko rase dy nyesal tak dengan aku ?

4 bantah cakap cikgu:

helena's said...

janganlah sampai camtu syg..haih membahayakan diri sendiri pon ade..

lelaki kdg perlukan masa untuk diri sendiri.macamtuh jugak kita.

dia bz..takpe..bg dia ruang..takmo pikir bebukan eh..takmo marah2 jugak..nt cepat tua..kang tetibe dah lagi tua dr sis cane??hahaha

I n n z said...

haaaa :( ta leyh r kak. rase mcm kosong gle. huu.. ngade en sy ?
hikhik.

oranglidi said...

apa ini? apa berlaku?

I n n z said...

yg pasti tiada pergelutan berlaku. hehe ;p