Meet This Blog In Facebook !

Sunday, February 28, 2010

.cakapwa da public balik.

hoyeeehh ! hooyeehhh !
cakapwa da public :)

tu iklan sampingan je
nak cite mende laen ah.

aku mmg ta percaya 98% mende-mende mistik neyh
ibu pernah cite mende mistik tapi mende mistik yang baik la
yang jahat-jahat tak do plak
jadi aku mmg ta cayo
hOhO

tapi skunk aku nek seram
pe eh yg aku seram ?

aku mmg suke tido tengah hari
kadang-kadang terbawak sampai ke maghrib
da nmpk kan salah aku ?
haha !

kalo kat uma, elok je aku tido
nyenyak, aman damai dengan angin kipas kadang-kadang aircond
tapi kat sini laen
haaaa.. jeng jeng jeng jeng.

dalam around 600-640 petang waktu malaysia
aku pasti terkejut sbb aku dengar macam bunyik
.
.
.
.
.
monster besar KLCC menapak
tak pun bunyi macam orang hempas pintu kuat-kuat
tak pun bunyi macam orang lepaskan kotak berat ke lantai
dan menghasilkan bunyi
DUMMMMM!!
memula aku cam bengang je
apahal nak buat bising tyme2 ceni
pang kang
lama-lama aku take serious
sebab macam ade kejadian susulan.

kakak rumate aku orang brunei
kadang-kadang tengah-tengah pagi like kul 3-4 pagi waktu malaysia
dy akan screaming macam orang kene tindih
dy akan mengucap la
istighfar laa
aku ngan rumate lain lek je
x tanya pun sbb takut.

baru-baru ni rumate aku cite yang dy nampak lembaga nak masuk dlm badan dy
hell !
amende la tuh kan ?
scaryy baii

pastu ritu bilik sebelah ade org histeria
makin riso aku.





korunk rase ape ?
aku sudah nak mula percaya bende-bende tahyul
grrr x(

4 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

hm.. benda2 ni mmg patut kite pcaya sbab depa ni dari alam ghaib. x heran pn ada menjelma dalam bentuk itu ini.

fuh, ak dulu penah kena.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

monster inc.?wakaka.comel gak monster bulu biru itu.

I n n z said...

oranglidi : welkam back bro ! :D haha. scary kan ?

razi : aku ta sempat tgk plak monster bulu biru ke merah ke ;p

pu3iman said...

orglidi: lu penah kena tindih 'bende' ke atau org yg menindih ni? kut2 lasak sgt tidonya nih :p

innz: kita x perlu nak rasa takut sbb kita dgn 'mereka' berkongsi alam.

Cuma saspen sket2 je kot sbb 'dorang' ni tak bg salam... main jengah je ehek ehek