Tuesday, February 9, 2010

.kalo asek nak jaga aty orang,aty aku sape nak jaga?.

aku asek emo je. maaf la. aku bukan sesuke nak emo. tapi org yang wat aku emo. and aku tak de sape nak aku cite. aku tade sape nak aku luah kan mslh aku. encik kanda salu bz. mesty byk keje. aku tanak tambah ag keje dy. nanti dy saket,ssh plak. nak cite kat best fren, dy pun ada probz yang tak settle ag. jadi aku mmg pendam sorang-sorang. dan diari online aku neyh terpaksa aku jadikan mangsa. maaf ye :) tapi kau tak kesah kan ? =D

entry ni akan kua kat fb. and aku tahu ada yang akan bace and akan bercerita kat kawan-kawan yang dy rase berkaitan. macam arituh. pastu aku akan jadi bhn macam aritu. stop being busybody boleh tak ? ko tak care pun sebenarnya. hurm.. maaf.

nape ye aku emo ? hurm.. nape ye ade orang yang sgt tak berpikir bila bercakap ? dy sedar x yang apa yang dy cakap membuatkan orang lain terasa haty dengan dy dan dy dah buat dosa sbb wat org mcm tu ? aku salu kene. mmg nmpk aku mcm cool tapi aku makan haty dengan kata-kata dy. dy salu cakap yang aku macam penyebok. kadang-kadang aku tade mood nak tgk muke dy, nak dgr sore ye, nak jumpe dy. bila jumpe dy, haty aku pedih. aku try avoid tapi bila aku pk,kalo aku avoid, nt org lain cakap ape. jadi aku terpaksa berlakon dan kalo ade la pencalonan untuk anugerah org makan haty paling berjaya dalam lakonan, pasty award tuh akan aku pegang 5 tahun berturut-turut.

aku jarang nak bercerita masalah aku kat orang lain. even kat best fren sendrik sbb aku takut aku akan menambahkan masalah dorunk. jadi aku rela jadi pendengar dan bg nasihat sebaik yang boleh. aku rela jadi pelakon yang cool, mcm tak de masalah demi kawan-kawan. tapi kawan-kawan salu wat aku ceni. mungkin pada mereka 'Farah tak kesah de' . ingat aku tak de perasaan ke ?

nasib bek ade ibu. tapi tu pun jarang jumpe. kadang-kadang bile balik, aku tamo sesedih. mmg aku lupekan masalah aku. aku nk happy dok uma. bila balik uia, aku rase down. murung je. moody kadang-kadang. muke ketat memanjang.

sesape yg bace kat fb tuh, pikir sendri la. ingt dengan kau jaja cerita yang aku type ni, leyh memuaskan haty ko, sile kan. g la taw kat 1 uia oke?











aku penat.
air mata ku tahan.

8 bantah cakap cikgu:

atreyu strange said...

Erm. Citer je kat blog. Walaupun para pembaca xleh nak tlg sgt, sekurang2nya kami baca (dengar). *winks*

Misshy Innz said...

hehe :) baek :D

meera^da cute..*_* said...

btl kata atreyu...kadg2, kite kene prihatin dgn diri kiter...sometimes kene kene lonely seketika supaya hati yg panas dpt reda

Aidi-Safuan said...

ala, hati anda biar jer tak yah ade orang jaga. kejam tak ayat tuh? huhu...konfem pasnih kena block xleh masok blog nih lagi da. :p

alahai, biar jerla ape orang buat pada anda. sabar jer. :)

oranglidi said...

huh. rilek2

Misshy Innz said...

meera : hee :) thx ! :D

aidil : agak kejam ye statement anda. hehe ;p i'm tired of being patient. harap Allah kurniakan kesabaran yang tinggi.

oranglidi : hOho.. baek3 :D

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

jangan emo sangat. nanti cepat kedut. hehe

cik helena said...

luahkan jek..kalo simpan lagi sakit syg..