Meet This Blog In Facebook !

Monday, February 8, 2010

.macam-macam cerita kanak-kanak ni.

1.
aku paling ta suke kalo pegi cafe pakai baju baru
err i mean baju baru pakai untuk hari ini
bukan baju recycle yang pakai untuk 3 hari berturut-turut
sebab . . . . . . .
kalo pegi, balik tuh mesty baju aku berbau cafe
bau asap la bau pisang goreng la bau kopok lekor la
bau tom yam la dan macam-macam
dan aku pulak akan terus mencampak baju dalam baldi
kan pembaziran name nye ?
padahal baru basuh semalam gune sabun wangi

>.<
2.
pernah tak benci orang sbb 1 je kesalahan yang dy buat ?
aku pernah. aku benci err i mean ta suke sebab dy macam annoying
but bile pk balik, dy la yang salu tolong aku bile aku susah
jadi terus ta jadi nak benci dy ag
kalo nak benci org, fikirkan balik perbuatan baik yang pernah di lakukan

'sekali wat slh, smpi mati org ingt. 100 kali wat baek, belum tentu org akan ingt'

3.
aku skunk diserang penyakit demgi
iaitu demam + saket gigi = demgi
jadi, kalo tengok blog aku tak update selama sebulan
harap jangan bersedih yew :D
kalo tak dpt contact aku, sile contact ibu
mungkin dy ade penerangan lanjut

^___^

4.
selamat ber'chinese new year' semua !
aku tahu korunk sume balik uma kn ?
macam aku gak =D

5.

ini aku nye stat blog
1k pun tak smpai ag
haha !

ini plak oranglidi nye
ceh. aku ingt baru 1k++
sekali kau 4k++
mmg tegar btl dy neyh
hehe :)
slmt maju jaya oranglidi !





2 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

selamat menyambut tahun baru cina!!!!


[cis... yang profile tu, wa bukak tutup sampai 5000 kali kot. nak bagi nampak profile view banyak2.hish..]

I n n z said...

tipu....
itu bkn sbb lu bkk ttp maa
tu sbb byk viewers dtg lorh
x caye ?
tgk la lu nyer komen n3
beriban2
ahaha ;p