Monday, February 8, 2010

.aku nak wasiatkan bluevy,sape nak?.

aku menderita saket
yg teruk
da lame
berbulan-bulan.
tunggu mase je

skunk da kritikal
tapi aku maseh berdegil
tak nak jumpe doctor
aku takut ngan doctor







aku saket gigi
skunk da mencacak-cacak saket
siot btl. slh aku gak. HAHA !
tapi ade aku nak heran ?
skunk kalo minum aer pun terasa saket
heh.
ini supplement aku
nmpk delicious kn ?






ni plak cite bluevy
aku sOOOOOOOka DELL
sbb ?
bluetooth dy best
tak mengada macam acer
vaio ag best r
tp bluevy pun best gak..
nak pakai bluetooth leyh anta byk2
acer ke compact ke macam kene anta sekor-sekor
nyampah i
hehe :)





sekian.



3 bantah cakap cikgu:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

sakit tuuu.
baik pegi jumpe bomoh cepat.
suruh die ilgkan gg trus, haha

RobinHood said...

wasiat apa mcm ni...? ;P

Misshy Innz said...

rafiq : i tanak pakai gg palsu. nt kene pakai polident bagai. haha

robinhood : tah2 :D