Meet This Blog In Facebook !

Saturday, February 6, 2010

.bebel je taw.

wifi berbayar ni mcm haram weh
dah lah berbayar
lembab cam lipas yg aku pijak tadi
(tyme aku pijak lipas tu,aku ingt aku pijak mercun bawang yang baling ke lantai letup tuh. sekali aku pusing,upenye lipas. hehe ;p)

ta boleh bkk lebih dr 2 tab lak tuh
pastu asek disconnect lak tu
pastu asek error lak tuh
pastu 'ah lu pk la sendrik'

heeee ...
ini boleh memdtgkan geram yang teramat

tibe-tibe rindu kat bodband celcom yang aku salu dok kutuk-kutuk tuh
hahahaah !


Encik Kanda asekkkkkk meeeeeeetttttttttttttiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnngggggggggg je..
(geram ouh)
da macam PM da
memule i wat dono je
heh.bajet memahami
tp skunk i da mule mungut-mungut (merungut-rungut)
bkn tension ke ape ke
tak efek ape pun sbnr nye
saje gedik-gedik nk mungut-mungut
hehe ;p











eh,jom kua.
kite wat blogger gath sendrik
haha !

1 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

apa? lu ajak wa gath ka?