Tuesday, February 2, 2010

.kontez Love Story.

MEH JOIN WEH !

*klik banner tok jOin*

TENTANG?

LOVE STORY.

(sempena bulan cinta)

APA PERLU ADA?

1. pengertian cinta dari sudut pandang anda
2. pengalaman/cerita/puisi/komik/cerpen cinta anda



---------------------------------------------------------------------------------------------

pengertian cinta dari sudut pandangan anda :

.cinta anugerah terbaik yang Allah bagi pada hambanya.
.sume orang layak untuk mencintai dan dicintai.
.ia bukan satu perkara untuk kita benci sebab kita pernah gagal dalam percintaan.
.ia bukan sesuatu untuk kita sanjung tinggi melangit hingga mengabaikan yang lain dek kerana .terlalu obses dengan cinta.
.ia bukan racun.
.ia penawar duka.
.kita akan bahagia dan gembira bila kita dicintai oleh orang yang betul-betul ikhlas menerima kita seadanya.
.cinta untuk dihargai,tidak sepatutnya ia dimusuhi.
.terimalah cinta mu dengan hati yang seikhlasnya.
.jangan pula kau bermuram jika cinta mu gagal di tengah jalan.
.nyata,Allah menjanjikan hanya yang terbaik untuk diri mu. =)

cerita cinta saya :

seperti yang diwar-war kan (bukan perang ye)
application form untuk menjadi cinta hati aku sudah diisi oleh Encik Kanda dan pihak atasan telah mengapprovekan permohonan beliau
jadi,aku sudah dimiliki oleh Encik Kanda secara official pada 6 Januari yang lepas (pengantin baru yaww =p)

Encik Kanda,sila bersedia ya..
I nak cite hal kite neyh
hikhik =D

aku dan Encik Kanda adalah pasangan blogger. (terkejut tak oranglidi ?)
ye. kami blogger.
kami kenal kat laman blogger.com ini.
mula-mula kenal-kenal gitu je
aku pun tanak amek port sangat
sebab aku da serik nak bercinta (kata-kata seorang yang gagal dalam percintaan)
macam Encik Kanda, aku hanya berniat untuk berkawan dengan semua rakan blogger

dijadikan cerita (untuk slot zehra yang bakal menggantikan cite Aliff Firdaus),
aku wat kontez top commenter
aku janji nk pilih top 5 je
tapi bile aku announce heh. aku terchOOse top 10
erk. salah plak.
Encik Kanda antara top 10 itu
aku tinggalkan no tepon untuk top ini hubungi aku
Encik Kanda antara yang menghubungi aku

dipendekkan cerita,
time Encik Kanda tengah semester break
aku kerap contact Encik Kanda
bile aku da balik KL
aku jumpe Encik Kanda sebab dia pun dok KL gak
dekat je pun =)
(aku ta ingt la tarikh aku jumpe dy ney)

dipendekkan ag cite,
kitorg decide nak jumpe before dia balik universiti
9 Januari 2010
tu la first date kitorg as couple
pastu next week tu dia da balik universiti
dah tak dapat jumpe da =(

until nOw kitorng oke je
maseh di alam pengantin baru (nak muntah plak aku menyebutnye. hehe =p)
HAHA !


heh. tu je cite cinta aku.
oranglidi mesti da taw sape Encik Kanda aku
diam-diam sudeyh...








3 bantah cakap cikgu:

Amira Atiya said...

ok..thanks join..nice

.Cik Nana. said...

cewah..saper ni?xciter pon kt nana fafa..hehe..

Misshy Innz said...

esh.
malu la nana ;p
ta yah taw pun x pe ;D