Monday, February 1, 2010

.heh.

nak marah !
tgk kat bawah
nampak ape ?
tulisan ? pandai. anak sapa neyh ? ;p

gara-gara si aduka taruna ney
aku dah tak tenteram nak blogging
heh! nysuahkan aty betul dy neyh

pastu tgk yang bawah neyh plak
yang ni aku nak happy plak
comel kan Encik Kanda aku ? hehe =D




wifi kat uia da upgrade !
yeay !!
line full je sume kn ?
^___^



3 bantah cakap cikgu:

MOFASAD said...

pasni on9 la selau yer ;p

paraxixth said...

gua tak rasa adukataruna tu menyusahkan sebab die cerita benda betul.

ade perbezaan kasta ke antara rakyat yang mencerita kan sebagai pedoma perhal pemimpin?

Misshy Innz said...

farid : haha ! insya allah :)

paraxixth : mmg cite betul. aku setuju ngan dy ouh. yg nyusah kan sbb kene berhati2 bile berblogging. heh. ilang keghairahan i u noe.