Meet This Blog In Facebook !

Monday, February 1, 2010

.friendship contest.



contest ini dianjurkan oleh cik mar
jOm la join ramai2
menarek weyh
sampai aku pun tertarek untuk mengjOinkan diri

^__^

aku pertaruhkan (ceh.perkataan ta blh bla btl) gamba di bawah
setelah aku gegodek folder pics
ini je macam menarek walaupun tak menarek
hehe ;p

tak pe kn cik mar ?
(kenyit2 mate kat cik mar)

.kegembiraan yang dikongsi bersama menjadikan persahabatan kukuh terjalin.

meh nak story cket psl pic ney
left ---> right

1. Falina : si kakak genius LK convert ACC. dak JPA (aku jelez weh.)
2. Atiqah : si kakak wataniah :)
3. Miera @ Mek Ra : si kakak yg sudah quit UIA dan masuk SPA :( windu weh
4. Farah : si adik yang menyertai kontez ini :)
5. Azuwa @ Wawa : si kakak yg cantik dan pemalu. pandai mcm alin :) dak JPA gak (jelez 2 kali)

semua ney kakak aku sebab setahun tua dari aku. aku en dak lompat :)
jadi , mereka kakak dan sahabat terbaek !
^____^


6 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

kenalkan la sorang dua kat wa ni. hehehehehehe

I n n z said...

ade yg berminat ?
sila buzz aku
haha .

oranglidi said...

kak wawa lah kalau boleh. buzz. hehehehe

I n n z said...

ambOi2...
dak perak tuh ne mao ltk ? hukhuk ;p

oranglidi said...

? mana? mana?

I n n z said...

tah3..