Tuesday, February 16, 2010

.ingat senang ke jadi pompuan?.

kalo nak sebut sume, byk gile
aku nak ckp sal satu je
PERIOD
anda tahu itu ape ?
period = tempoh masa
oke. aku tipu.
period kat cni mksd lain

before period :
  • mOOd tak elok. sek nk mrh org.
  • sakit sane sini. bg first warning.
  • tak selesa. tak lena tido.
  • jerawat berleluasa.
semasa period :
  • pendarahan berlaku.
  • saket menjadi-jadi.
  • rimas.
after period :
  • kembali normal.
aku paling ta suke tyme nak dekat mende ni
arghh !!!









sudah la. aku mengantok sebenarnye.
penat. baru 2 jam smpi uia.
esok kelas kul 830pg
case x bace ag
assgnment tak siap
padan muka aku.
slmt mlm semua.


4 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

huhu.. penah dgr psl pms.

cik helena said...

period tuh ibarat mimpi ngeri!

nazihahisa said...

hhahaha ragam wanita

Misshy Innz said...

oranglidi : HohO.. bgs2 :D

kak hel : tahu tak pew. ~~~

syenget : :D