Tuesday, March 20, 2012

.menghitung hari.

menghitung hari ...
detik demi detik ..


eh , ternyanyi pulak , entah betul entah tak lirik tu .
HAHA !


tell the world that I'm coming home .

haaa , ni baru betul .

aku nak balik rumahhh ,
yeay .

HAHA !
macam apa je .

oh well , aku dah 5 minggu tak balik rumah .
tu yang esaited terlebih tu .
aku balik , insya Allah petang khamis lepas habis kelas walaupun aku ada skills on Friday , but IDC , aku nak balik jugak .
maaf , cikgu , u're my opportunity cost for this week .
hehehe ;D

memula aku cakap kat ibu yang aku balik sabtu pagi tapi semalam my lecturer cakap , mid term yang suppose to be held on this Friday was postponed to Friday after mid break .
soooooooo , tunggu apa lagi ?
jom kita packing baju dan balik ke seremban .





oh Nabil ?
he will be staying here , in KL .









esok rabu , lepas tu khamis .
weeee :D












kbai <3

0 bantah cakap cikgu: