Friday, March 23, 2012

.a lil' info about me.


yang ni profile survey untuk diri aku .
boleh kata 90 % of it are true .
yes , aku sangat perfectionist .
dalam erti kata mudah , cerewet .
HAHA !

lagi satu , aku super duper vuper kuat merajuk .
kalau dengan sharul tu , sehari tak merajuk , rasa macam incomplete .
tapi serasa aku lahh , so far takde fail lagi sehari tak merajuk .
hari hari mesti merajuk .
merajuk tak nak sikit plak kann .
*berapa punya banyak merajuk daaa ?*

nasib baik mamat ni penyabar gilaa .
kalau dengan orang lain , aku yang kene pelangkung .
HAHA !

even aku kuat merajuk aku tapi aku tak kuat cemburu .
aku tak mengongkong .
hidup kau , ikut suka kau .
takde hak nak halang .

terima kasih sharul sebab menjadi seorang yang sangat penyabar .
hehe ;)




macam entri dedikasi kat sharul pulak .
kah kah kah .





memang salute dengan lelaki yang penyabar .
weeee .






kbai <3





1 bantah cakap cikgu:

NadyaBubble said...

Haha, kuat merajuk :P