Wednesday, March 28, 2012

.hari selasa saya.

saya adalah bangun pada pukul 1130 pagi .
sebab tak de orang kejutkan saya
rupanya ibu ke rumah Atam .
no wonder saya pun enak tido di atas sambil memeluk erat sang garfield .

usai menyidai kain baju seluar , saya pun mandi .
tak lama lepas tu , Cik Nani , yakni jiran depan rumah datang tumpangkan Haiqal sekejap .
malangnya Haiqal adalah takut dengan saya .
cis , berani kau takut dengan Kak Farah ye ?

sambil sambil itu , saya cuba untuk siapkan assignment sound editing .
tapi ternyata , ia membuatkan kepala ku pening lantas rasa malas mula terbit .
baik layan facebook . kih kih kih .

petang pulak , 2 kali saya ulang alik ambil dan hantar adik ke sekolah .
kira jadi driver lerr saya ni .

selepas mandi dan solat maghrib , sementara tunggu pukul 830 malam , saya masakkan nasi goreng untuk adik adik .
kerana mereka sudah berzikir di telingaku mengatakan mereka lapar .
entah kenapa , saya cukup malas untuk memasak cuti kali ini .
seboleh habis , saya akan elak .
tapi malam ni tewas sebab ibu dan ayah pulang ke kampung sebentar menjenguk Abang Afer .

selesai goreng nasi , saya bersiap untuk dinner di luar bersama Ameerul .
ehem , Ameerul aje cuti ni eh . ;D
rancangan asal kami tergendala dek kerana hujan dan diganti dengan lawatan sambil makan ke Juara Char Kuey Teow di senawang .
ada orang tu mengidam nak char kuey teow ;D

sebaik menghantar Ameerul pulang , saya rush ke Sri Pulai untuk berjumpa Aliff .
saya ingatkan Aliff rindukan saya tapi jangkaan ku meleset .
mamat ni bosan dok umah .
siot .


jam 1130 malam , saya tiba di rumah .










itu lah kisah hari selasa saya .
dimulai dengan 1130 pagi dan diakhiri dengan 1130 malam .
















kbai <3