Meet This Blog In Facebook !

Wednesday, March 7, 2012

.eh , nipisnyaaaa.

aku pergi Giant hari tu .
saje jenjalan , makan makan .

depan dominos tu ada satu booth jual tudung .
aku ternampak satu shawl yang macam satin tapi nipis nak mampus .

Akak Penjual : RM 10 satu tu dik .
Aku : kain apa ni kak ?
Akak Penjual : satin .
Aku : kenapa nipis sangat ni ?
Akak Penjual : ......................... (terdiam)
Aku : aku punya lagi tebal dari ni . buat sendiri pulak tu . mahal dowh , RM 10 , kain nipis .
Akak Penjual : .....................




HAHAHA !
aku gelak je .
nak berniaga pun agak agak laaaaaaaa .

kain nipis macam baju tidur pengantin , ada hati nak jual RM 10 .
heh .



















kbai <3

4 bantah cakap cikgu:

bubbye said...

woah.tabik la berani suarakan pendapat!haha.menangis akak tu balik rumah.

rafiq said...

maknanye tipu ek..

Botak said...

10hengget? mahal tu., biasanya singget dah boleh dapat., wahahaha..

Ezy Chiaki said...

hihik.. kain satin ade emas 48karat kot..
2psl mahal..
haha..