Thursday, March 22, 2012

.janji saya.

saya berjanji akan make over balik blog ni supaya awak semua tidak lagi sakit mata ketika membaca entry sebagaimana saya merasainya tika ini .

okay , macam karangan bahasa melayu stpm tak ?
HAHAHAHA !

aku tengok blog aku ni tak best .
eh , bukan memang tak best dari dulu ke ?
maksud aku interface , background , kombinasi warna , header , heeee semua lahh .
lepas ni aku nak cari template yang sesimple je .
tak sakit mata dan liang penafasan .
ek ? ada kaitan ke ?


nanti aku cecuri time nak make over blog time cuti 10 hari ni kayyyyy .
sayang korangg .
eh tetibe merapu ;p


eh , aku nak share dengan korang homework aku time cuti nanti .
jap eh , nak amik buku nota .

Subject : Managerial Economics

  • Exercise Chapter 3
  • Exercise Textbook
  • Final Exam Attempt


Subject : Money and Banking

  • Term Paper Report 
  • Study for Mid Term (Chap 1-5)


Subject : Marketing Management and Strategy

  • Case Study Report 
  • Term Paper Report


Subject : Multimedia Technology

  • Lab Assignment 1 & 2
  • Prototype Project


Subject : Financial Management 

  • Study for Mid Term (Chap 1-3)
  • Online Assignment


Subject : Tilawah Quran

  • Tasmid (5 surah)


Subject : Bahasa Melayu

  • Business Paperwork
  • Research on Magazine







semput ?
aku dah pengsan 3 kali dah tengok list kerja ni .
phewwww ~
memang tak cuti aku kali ni .






















kbai <3

4 bantah cakap cikgu:

meer said...

Sei mampu tolong nengok je..

Cik Pipi said...

itu pun TOLONG jugak ;D

meer said...

ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ tolong tengok sambil makan chipsmore

Cik Pipi said...

wahh sejak bila minat chipsmore ni ?
hehe ;D