Meet This Blog In Facebook !

Sunday, March 18, 2012

.makin teruk.

aku dah tak boleh tahan dah ni .
bersin makin menjadi jadi .
muka dah rasa panas je .
mata pun dah panas jugak .
tak pagi esok , mesti petang esok aku konfirm demam .
dengan exam berderet minggu ni , gua memang tak boleh jatuh sakit .
jadi , baik cegah before melarat .

aku tengok dalam beg mekap aku , ada lagi sebiji panadol actifast .
ye , sebijik je tinggal .
yang lain aku buang makan .

aku bukan tak suka makan ubat tapi aku tak reti makan ubat .
ubat air aku reti la , ubat pil memang sumpah nangis nangis aku telan .
itu pun tak masuk mulut , agak agak rasa nak muntah , aku keluarkan balik .
lepas tu memang tak telan dahh .

macam tadi , aku belah panadol tu kepada 3 bahagian .
tapi sayangnya hanya 2 bahagian yang berjaya aku telan .
sebahagian lagi aku sembur ke luar tingkap .
aku gigit tapi tak boleh telan jugak .
haih ~

dah besaq macam mak orang pun tak reti telan panadol .
malu lahh innz .
T_____T




ubat resdung aku pil tapi hisap je .
manis pulak tu .
hehehe ;D




ayah terkejut kot bila tahu aku tak reti telan pil .
dia memang rajin amik ubat kat klinik panel untuk anak dia ni tapi memang tak luak .
aku makan ubat batuk je .
itu pun yang liquid .
hehehe ;D





adik aku poyo telan pil depan aku tanpa minum air .
hish ~ tendang kang tahu lahh .
HAHA !














aku dah tak larat ni .











kbai <3

1 bantah cakap cikgu:

J.Syazwana said...

aku ingat lagi adik lelaki aku dulu kene makan pil sampai kene letak dalam pisang. punye lah dia tak reti telah. makan dengan nasi pon pernah. hahaha