Sunday, March 18, 2012

.how are you , Miss Nur ?.

bulan ni bulan sakit agaknya .
dengan cuaca yang sangat tak boleh nak dijangka , aku mudah jatuh sakit .

hari ni hujan lebat , cuaca sejuk mejuk , esok panas gilaaa .
dan aku hari ni dengan hidung tersumbat , bangun rasa suam suam je muka .
mungkin nak demam lagi .
nampak sangat antibodi tak kuat .
heheh ;D

semalam aku dah pesan kat ibu suh beli ubat banyak banyak nak buat stok .
aku pun dah sebulan tak makan ubat resdung , tu yang jadi cenggitu .
kalau ada time tu , pantang telan seafood , mesti allergik terus .
pehh , hilang satu nikmat dunia T____T

baideway , terima kasih lahh untuk korang yang hari hari datang jenguk my blog even tak de any new update sebab aku pun kekeringan idea sebenanya .
heheh ;D
terharu tengok statistics yang maintain ratus ratus sehari .
at the same time rasa bersalah jugak dekat followers yang setiap hari meningkat tapi aku tak update blog .
wuwuwuwuw ~


*ahh , drama pulak kau innz*



untuk si dia (you know who you are) , saya rasa super segan bila awak cakap awak datang baca blog saya yang tak de pape ni .
hehehe . tq yee .





macam buat ucapan nak tutup blog pulak .
HAHAHA !
















kbai <3

2 bantah cakap cikgu:

J.Syazwana said...

aku pon ade resdung teruk gila.
now member aku suruh makan super resdung. tade lah mata aku gatal2 lagi. hihi.

mocha caramel said...

semoga cpt sihat :)