Saturday, March 3, 2012

.DiGi Fandroid Day.


pagi tadi aku pergi DiGi Fandroid Day kat Studio D , Shah Alam .
pergi berdua dengan kaizen .

aku masih belum sehat sepenuhnya .
tengkuk dah sehat sikit lahh lepas diurut oleh Kak Ad semalam .
tapi batuk dan demam belum hilang .
I is batuk sepanjang hari .
saket dah tekak I ni .
nak batuk pun takut sebab tak tahan sakit ;'(

alhamdulillah masih boleh drive dengan selamat .
buktinya ?
aku dan kaizen selamat pergi dan selamat pulang ;)

tahniah Nisa Kay sebab menang S II .
aku kan nan ado smartphone , jadi tak dapat nak tweet tweet untuk menang S II tu .
huhu ;'(

tadi makan sorang sorang bukan lahh aku tak nak get mix with others tapi aku tak nak sebab aku , orang lain sakit .
virus batuk ni senang nak buat orang jatuh sakit okayy .
mane tahu , time nasi penuh dalam mulut , aku batuk , tak sempat cover , tak kesian orang kat depan aku ?
sia sia kene sembur dengan nasi kunyahan aku ?

ce bayangkan .

HAHA !

aku sarankan kalau korang tak sihat , jangan lah pergi event event yang kene bersosial .
nanti orang ingat awak sombong plak ;D

okay lahh , kepala aku dah berat dah ni .
mahu beradu .















kbai <3

0 bantah cakap cikgu: