Monday, October 17, 2011

.update harian.

petang tadi , pergi lepak lepak petang minum minum makan makan sambil try cafe baru kat uia .
tastebuds cafe .
itu pun sebab izz tanya dah try ke belum .

aku cam dia tapi malangnya dia tak cam aku .
even tak cam , tapi dia yang amek order aku , buat air laici aku , dan serve my chicken fingers .
cuma time bayar je bukan dia .
HAHA !

first day pergi , dapat layanan tip top dari dia .

ape ? tegur dia tak ?

ai malu lahh nyah .
HAHA !

aku tengok dia busy jee .
malas nak tegur .
terus sambung gelak gelak sambil minum makan discuss brainstorming dengan kaizen dan andy .
buat macam cafe tu kitorang yang punya .
aku dengan gelak kuat tak hengat .
HAHA !

dalam 630 petang ,balikkk .


okay dahh , itu je update .
kbai ;D

1 bantah cakap cikgu:

kaizenshinobi said...

wah2... terus hapdate, hahaha