Meet This Blog In Facebook !

Sunday, October 2, 2011

.rasa ini semakin membunuhku.


hye bie ;')

petang tadi masa ayah hantar I pergi terminal , I nampak u bie .
u drive kereta ibu u .

mula mula I tak perasan itu u .
tapi entah macam mana Tuhan gerakkan hati I untuk tengok ke kanan .
I nampak Rush putih , lepas tu , I tengok no plat .
lepas tu , baru I tengok driver dia siapa .
I NAMPAK YOU TENGAH DRIVE PAKAI BAJU OREN .

okay , u nampak I sumpah rindu gilaa dengan u ?
kalau ayah tak de tadi , I dah follow u bie .
hati I dah tak tenteram lepas tu .
I pandang je sampai u hilang ke belakang .

bie , I rindu u .
lepas hari tu , I dah tak dengar suara u , dah tak tengok muka u .
serius bie , I rindu u .

ni pun I asyik teringat kan peristiwa petang tadi .




boleh tak u tolong I bie ?
tolong I hilang rasa sayang I dekat u .
please .
I dah tak larat nak macam ni lagi ;'(


2 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

chill2..

keta rush? wah.

J.Syazwana said...

hmmmm. chill je lah. kau muda lagi. lain lah aku. hehe