Meet This Blog In Facebook !

Friday, October 21, 2011

.macam sakit hati lahh jugak kann ?.

ibu cakap aku baik sangat .
kawan cakap aku naif .

ye , itu aku .
sebab itu , aku sering di ambil kesempatan .
senang kena tipu , senang kene pijak .

tapi lately , aku macam baran balik .

hari tu aku call kau , aku mintak seminit je bhai masa kau .
aku bukan cakap lama pun .
aku cakap laju okayy .
tah tah tak sampai seminit pun .

aku nak teman bercerita .
kau tak yah cakap pape , dengar je aku cerita .
1 minit je okay .

tapi kau cakap ape ?
kau ada kerja .
sebelum tu , aku tanya kau kata kau free .
fine , aku letak phone .

tapi apa kau tulis kat status ?

kau kata aku cari kau bile perlu je .
FUCK !

ye lahh , bila kau tulis kat status kat fb tu , kau kan ada ramai tolong bekap .
suka lahh kau kann .
pastu nak letak salah kat aku .
BABI !


ada aku suruh kau amik aku , bawak pergi jalan jalan , mintak duit kat kau ?
macam kau mintak duit kat aku ?
ada ?

aah ! memang aku mengungkit !
sebab kau tak pernah nak hargai aku .
kau cuma amik kesempatan kat aku .


MENYESAL AKU KENAL KAU .

dari dulu aku memang tak respek kau .
LELAKI MINTAK DUIT DEKAT PEREMPUAN .
KAKI PENJAHANAM PEREMPUAN .
malu lahh weyhh . boooo ~




and now you are toooooooo and sooooo deserved to be DELETED from my life !







0 bantah cakap cikgu: