Meet This Blog In Facebook !

Sunday, October 9, 2011

.jangan cabar sabar aku boleh tak ?.

ini luahan hati .

salah aku sikit , kau nampak , satu facebook kau cerita .
salah kau yang bergunung ganang dengan aku , ade kau nampak aku cerita kat facebook ?
ade kau nampak aku taip status ?
ade aku inbox kau ?

tapi sebab salah aku yang kecik , yang tak de petik nama kau langsung , kau buat aku ceni .
kecik hati aku dengan kau dowh .

selama ni , aku simpan je semua perangai hanjing kau dengan aku .
semua benda hipokrit yang kau buat dekat aku .
aku diam je weyhh .
sikit pun aku tak melenting .

sebab aku nak jaga hubungan dengan kau .
aku dah malas nak gaduh .

tapi betul lahh , kawan depan mata memang tak boleh caya .
musuh jugak yang jadi bestfriend sebenarnya .

tapi ini balasan aku dapat ?

sedih aku .

aku rasa dah lamaaaaaa aku tak marah marah ceni .
kau memang sengaja nak cabar sabar aku kann .
kau suka eh tengok aku melenting ?

adoiyaii ~






2 bantah cakap cikgu:

oshinz said...

sabar ye.. biar orang buat kite. satu hari nanti paasti dia dapat balasan.

lily lotus said...

cuba confront dia, harap dapat berdamai :)