Meet This Blog In Facebook !

Thursday, July 7, 2011

.susah ni.

tadi aku keluar sensorang .
tunggu fizie tak memuncul .
heh .

bawak kereta ayah yang besar uh .
kengkonon hajat nak bawa fizie jenjalan naik kereta baru .
sebab dia je belum rasa lagi naik FL uh .

dua tempat aku stop .
kengkonon nak tenangkan perasaan .
hamjad .
aku nangis pulak .

pergi lake garden , nangis .
tempat tu lahh aku selalu pergi lepak dengan alif .

pergi dataran , nangis .
tempat ni kitorang jarang lepak tapi entah lah .
meluncur laju bak roket air mata aku .
hadoii ~

tadi aku rasa aku drive dalam keadaan bahaya .
berKHAYAL bhai .
nasib baik kereta auto je .
jalan sampai seremban 2 .
tapi nasib baik (lagi) lah seremban tak macam KL .
jalan clear je .
kalau tak ... (sila sambung tidak melebihi 3 patah perkataan)





tadi aku dah nak lalu dah depan rumah dia .
tapi nasib baik waras lagi .





kau ni BODOH apa farah ?

4 bantah cakap cikgu:

Liyana Aziz said...

jiwa kacau ke innz??? heheheeh

budakijau said...

fara aka innz,
xmo sedih2..huhu

rafiq said...

oo farah rupanya.. cantik nama tu..

Alexandriana Alia said...

hey gurl

be strong okeyh!