Saturday, July 16, 2011

.bukan tak nak update.

bila last update ? bila ? bila ?

what ?
wednesday ?
hari ni hari apa ?
what ?
saturday ?
huh .
dah berapa hari skip ni ?
perghh ~

okay , tak yah nak gelabah sangat lahh weyh .
kau ni , ku pang kang .
HAHA !

bukan tak nak update entry .
ala , bukan ada yang heran pun kann ?
aku ade je online hari hari , cuma bila masa online tu tak lama .
tu pun aku on facebook , update status sebaris dua , lepas tuh tengok tv , itu pun kalau ade cerita best .
kalau tak , aku terus tido .
melantuk bhai ~

cerita apa ya ?
hurm ..

malam semalam , aku tengok cerita KL Gangster dengan Karak .
hadoi lahh , baru nak tengok kan .
sebab adik aku baru burn cd .
hehe ;D

aku tak puas hati betul dengan karak uh .
cerita lambat , satu hal .
dah macam cite dalam botol pulak .
banyak scene diam je .
so bored =.='

lepas tuhh yang paling tak puas hati , ending dia boleh SAMA pulak kann dengan Khurafat .
haih ~
kan ending dia , mati time excident tapi still boleh hidup .
tak macam khurafat ke tuh ?
tengok mayat sendiri ?
grr ~

KL gangster , hurm , boleh lahhh .
yang best pun zizan kann .
bang long dil . hiks .
"eh sial lahh , ptuihh"




okay lah , dah tade cerita .
rutin harian aku sama je .

eh , satu lagi .
tadi aku balik kerja , ade bag plastik atas katil .
bukak tengok , ada baju kurung .
waaaa ~ ai dapat baju kurung baru .
kaler hijau nyahh .

suka nih (sebut macam jai sebut "seram nih" dalam KL Gangster ye)

memang untuk pakai kenduri tunang kazen tersayang aku ahad depan pun .
sukaaaa ;)

ni lahh untung anak perempuan sorang .
ibu dapat baju baru , ai pun dapat .
hehe ;D


jangan zeles .
HAHA !


eh , dua lagi .
aku sekarang tak sehat .
batuk , demam , selsema .
dan ayah pun dah bekal kan ubat ubatan untuk aku .
dan suara pun ala ala ella gitu .
serak serak basah yang jadi stok bahan kengkawan .
heh .

okay , nak pergi makan ubat .
take care .
jangan sakit sakit macam aku ;)





1 bantah cakap cikgu:

Hizami Li said...

haha.
karak tak best.
kl gangster takde jalan cerita.
:B