Meet This Blog In Facebook !

Sunday, July 31, 2011

.my first salary.



alhamdulillah .
dah sebulan aku kerja .
dan ini ganjaran yang aku dapat .
tak banyak tapi okay lahh .

aku nak buat ape je .
dok umah , mana ade tanggungan nak bayar kann ?
semua ditanggung adalah .
HAHA !

aku ingat nak beli smartphone .
kawan kawan aku berlagak gila boleh BBM lahh , FB 24/7 lahh , sebok mintak BBpin bagai .
heh .
mencabar betul .

tapi fikir fikir balik , MEMBAZIR lahh .
diorang uh beli , mak bapak yang bayar .
aku malu lahh nak mintak duit ayah , nak beli handphone .
macam loser je rasa .
dah besar , boleh cari duit sendiri tapi masih nak mintak duit ayah .
lain lahh kalau aku ni anak tunggal ke kann ?
HAHA !


okay .
duit ni aku dah sentuh RM20 , beli topup dengan magazine .
yang lebih tak tahu nak buat ape .










ouh , selamat berpuasa ;)





5 bantah cakap cikgu:

mizz_aainaa said...

xtau nk wat apa eh?
bgi snilah.. ;)

selamat berposa gak..

Dayana Nasir said...

eh samalah. kite pun baru dapat first gaji. kehkehkeh

dak eina said...

buat beli baju raya ^^

princess hearty said...

anak tunggal pun ada yang akan rasa loser bla minta duit mak ayah time nak besar2 gini..

Lilynn Sazlin said...

usaha itu tangga kejayaan :P
btw, im following ur blog :)