Meet This Blog In Facebook !

Sunday, February 5, 2012

.saya adalah tak sihat lagi.

hari ni , tahap kepanasan kat seremban adalah sangat melampau .
tahap kau nak dok dalan freezer semedang .

dan ia menyebabkan aku sakit kepala .
bibir kering , tak larat nak berkata kata .
ni masih lagi ting tong .
kalau ada typo ke perkataan tertinggal ke , maaf kann lah aku .

jadi , bila tak sihat , adalah wajib bagi aku yang super manja ni untuk mengadu dekat sharul .

Aku : syg , kepala i sakit , rasa macam nak hantok kat dinding . aduhh .
Sharul : g makan ubat cepat .
Aku : tak nak , nanti i muntah .
Sharul : degil ea ?
Aku : yup , macam sharul . hehe .
Sharul : memang . haha .




tadi ayah tanya aku balik tak 11hb ni , yakni sabtu .
aku baru berkira kira malas nak balik sebab ______________ (isi tempat kosong dengan jawapan yang sesuai)
tapi bila sebab alasan ayah yang super best , maka , WAJIB lahh aku balik .
nak balik hari jumaat lahh , sebab kelas hari khamis sampai pukul 5 .

apsal lahh uia tak extend je cuti lagi seminggu , sebab 2 hari je kot kelas minggu depan .
aiyaiyaii .






HELLO PORT DICKSON !
HELLO BBQ !








4 bantah cakap cikgu:

Cik Bhulat said...

oo.nak g hoilday n bbq ye.sbb tu nak balik :)

nice ur blog, simple n sgt cantek

•♥ Myra ♥• said...

salam maulidur rasul..hopefully misshy punya kepala dah tak ting tong la ek..risau kot2 kene hantuk kat dinding tu..ciannn dinding tu :D

Misshy Innz said...

cik bhulat : haha . iyeee ;) mesti lahh balik kann ;D eh yeke ? terima kasihh ;)

Misshy Innz said...

myra : keh keh . tak jadi lahh hantuk , kang org kata i gila plak ;D