Wednesday, February 1, 2012

.kecuaian sendiri.

malam tadi keluar dengan Hafiz , Aida, Amid and Najahtul .
dah lama sangat kitorang tak lepak sama since Hafiz atas kapal for past six months .
kitorang pergi McD je .

sementara tunggu Hafiz beli makanan , aku dengan Aida sibuk camwhore .
lepas tu terus nak upload sebab bebudak ni semua pakai smartphone .
pinjam handphone Amid .
aku log in account fb aku .
tetiba dia kua notis kata tak boleh upload .
aku bagi balik handphone tu kat amid sebab dah malas nak layan .
salah aku kat sini ; AKU BAGI TANPA LOG OUT ACCOUNT FB .

tetengah makan tu , Amid asyik cakap , dia dah uploadkan gambar tadi pakai account aku .
aku still lembab tak penpaham .
aku suh Aida tengok thru handphone Hafiz .
Aida kata takde , tapi aku nampak benda lain .


lantas dengan tanpa segan silu , aku terus carutkan Amid .
first aku kene hack depan mata dan aku tak sedar .
lepas tu gelak sebab kebodohan diri sendiri .

lepas tu Amid boleh cakap ; "esok nak update status ape eh ?"
=.='
Hafiz pulak , "kalau aku , aku tulis , saya nak boyfriend"
tahu lahh aku #foreveralone kannn .
HAHA !

selama ni aku tak pernah kene , even aku tak log out , nanti kawan aku tolong log out kan .
tapi malam tadi , aku dah salah percaya kat orang .
damnnnnn !!!


aku tak pernah hack account orang tahu .
T______T





but , never mind , that's what we called FRIENDSHIP .




0 bantah cakap cikgu: