Meet This Blog In Facebook !

Sunday, January 15, 2012

.jaga jari cik kak oi.

Situasi :

Aku : potong kobis guna landas .
Iti : hiris bawang beralaskan jari .
Kak Epi : tumbuk bawang + halia 

Perbualan :

Atam : Ain (nama manja aku) , dia kene jaga jari dia . tak boleh alas jari . Iti tak pe , dah selamat . Epi lagi lahh selamat , tertumbuk jari pun tak pe .
Aku : ........... (blur)


selang 3 saat lepas tu ,

Aku : HAHAHAHA ! 

baru faham maksud atam .
Iti dah jadi tunang orang , jari dah bersarung cincin .
Kak Epi dah jadi isteri orang , anak dah dua , lagi lahh berzaman jari dah bersarung cincin .
aku je belum ada pape , patut lahh atam suruh jaga jari .
kikiki ;D











jodoh belum mumcul .
nak buat macam mana .
kan kan kan ?


^_____^
senyum je lahh .

1 bantah cakap cikgu:

syAzAnA said...

xlama lagi uh sampai lahh. kikiki