Meet This Blog In Facebook !

Saturday, January 23, 2010

.tahniah.

ri khamis ritu adelah kali pertama aku sertai pilihan raya kampus
aku yang mmg malas nk g ngundi kene jugak sebab ia wajib
amek matric no bagai
urgh

senior aku pernah cite
sal wufi dan aspirasi
wufi ni mcm ala2 pas gitu
aspirasi pulak ala2 umno
aku faham disitu
pastu senior aku cite
sepanjang dy kat uia
sekali je aspirasi menang
and tyme tuh convest memang meletop best nye
huhu..

jadi aku yg tgh kebosanan nie pun gatal-gatal la p cari artikel sal pilihan raya uia ritu
aku bace-bace and paham la cikit ragam politik yang aku memang tak minat langsung nie

korunk kalo nak taw sape conquer uia thn ni
sile rujuk di sini oke ?












macam tak percaya
betul kah ?

3 bantah cakap cikgu:

oranglidi said...

ha ha ha.. padan muka promahasiswa.


wat kerja x ikhlas.

I n n z said...

yeke ?

oranglidi said...

xtau la. saje je cakap. he he ehe..