Meet This Blog In Facebook !

Monday, January 25, 2010

.aku jadi takut.

aku dapat group invitation kat fb
ni sume gara-gara aduka taruna
aku jadi takut
sumpah aku takut
orang ramai mengecam dy dengan teruk

personal view
aku rase apa yang tulis dlm blog dia adalah fahaman dia dari sudut agama
islam menyuruh kita menyegerakan urusan pengebumian jenazah secepat mungkin
ibu pun ada pesan macam tu
ta elok la weh simpan jenazah lama-lama
mksd yg dia nak sampai kan tu
ta elok lengah-lengah kan urusan pengebumian jenazah
ta yah nk tunggu orang bagai

bukan nak back up
tapi orang lain tolong fikir rasional
sian aku tengok dy
hurm...

mungkin elok ag aku hidup tanpa internet dlm hidup serba tak tenteram
oarang suke cari slh orang lain
pastu kondem dengan teruk
kat fb n blog ni
da x selamat and aman da
aku jadi takut
seyes takut
:(









jangan ada yang hentam aku sudaa
aku tak wat slh
aku cume luahkan pendapat
^__^

0 bantah cakap cikgu: