Meet This Blog In Facebook !

Thursday, January 7, 2010

.maafkan saya.

maaf n3 emo.
abaikan.










aku makin menyampah dengan sesetengah lelaki yg mulut longkang ni. ingtkan pompuan je yg mulut cam longkang. banyak kali gak la aku kene ngan lelaki2 mulut kebayan ni.

aku tak paksa org suke aku ea. ko yg suke aku sendiri walaupun ko tau aku tak suke ko. ko yg syok sendri. bagi aku itu bagi aku ini. aku ta pernah mintak pun. ko rela hati nk bg. pastu bile aku reject ko,ko mula buat perangai sial ko. anta msg ckp merepek. kutuk2 aku. eh jantan !

hidup aku, dosa aku, aku tanggung la bangang ! aku tak bg pun dosa aku kat ko. sikit pown takde. ko nk sebOk2 hal peribadi aku pahal ?

ko ingt ko bgs sgt ke? aku rase sbb perangai damn ko ni yg wat sampai skunk ko ta kawen2. org benci ko. mmg patut pun. pastu ko cari aku. ingt aku hengen sgt kat ko ke ? sedar diri cikit sblm suh org sedar diri. ko mmg tak gune !

ramai lelaki yg akan backstab balik ex dy afta break. aku pasty ramai yg terkena. bkn aku sorang. pilih la yg btl2 tok diri sendiri.








p/s : kanda.dinda harap kanda x mcm tu k :)



2 bantah cakap cikgu:

ceLy. said...

lame gile tak komen. haha.
wat genius je. manusia mang camtu.
huhu.

I n n z said...

:p