Meet This Blog In Facebook !

Saturday, January 9, 2010

.saya sangat happy!.

hye !
da lame aku tak turun KL. jalan-jalan. aku mls sebenarnye, aku pk ceni. turun KL mesti penat. lebih2 kalo kua ngan kaum hawa. sume kedai nak msk. aku mmg tak thn. aku lagi suke kua sorang-sorang. jadi aku amek selamt dengan tido je atas katil. tak sakit kaki dan badan. bgs kn aku ? hahaha !

tapi rini aku berjaya jejak kaki ke TS. sbb nk jumpe dy b4 dy pulang. huwaaa :( over jap. mkn2,jln2 tgk org. itu activity kami dr kul 2++ sampai 7++. nak tgk wayang tapi mcm lambat pulak. sy sgt happy :)






kanda.thx for the mOment. bila pulang,jangan lupa dinda di sini.. huhu ;p

8 bantah cakap cikgu:

eyena said...

wah dah ada kanda u..hehehe tumpang happy akak kat sini taww..hee

I n n z said...

hehe :D ish.. malu I.. huhu ;p thx kak :)

I n n z said...

hehe :D ish.. malu I.. huhu ;p thx kak :)

grounded said...

oiii! bertenet yeee....

I n n z said...

bertenet ?
apa itu ?
haha !

oranglidi said...

kuda?

oranglidi said...

la, kanda rupanya.. ingtkan kuda kertass. wahaha..

I n n z said...

kuda ?
bile aku tulis kuda
tak de kaitan lgsg ngn kuda kertas weh