Meet This Blog In Facebook !

Sunday, January 24, 2010

.maen game.

malam ini selepas masak dan makan dinner
aku jadi bOsan
tak tahu nak buat apa
berjalan dari hall ke dapur
dapur ke hall
sambil mengigit sepi rambut
oh ! aku suke gigit sepit rambut. habit maa ;p

since adik-adik sume da tengok rancangan spontan yang boleh bikin lu gelak terbaring-baring macam zizan
jadi aku pu mengajak adik-adik dan ibu untuk bermain
ibu sangat sporting
walaupun hanya bermain 2 3 kali
haha !
tapi kalah di tangan aku
wee :D

kitorng maen game soal menyoal
besh !
memang gelak je weh ;p
syok gle
lame x gelak dengan adik-adik
^__^






sebenarnya aku sendiri dah lame x bergelak besar
internal problem
aku jadi pendiam di uia
mengapakah ?

2 bantah cakap cikgu:

psychopath said...

jangan gelak besar sgt. malam nnti menangis..

I n n z said...

ouh
oke2
baek :)