Wednesday, March 20, 2013

.Testimoni : Sabun Gluthathione Collagen (3).


sambungan dari episod 1 dan 2 yang lepas .
boleh rujuk entry testimoni 1 dan testimoni 2

entry testimoni 1 je dah view sampai 4k .
yang testimoni 2 view sampai 2k .
rasa macam retis kejap sebab satu entry view riban riban .
HAHA !

nampak sangat ramai nak tahu keberkesanan (perkataan dah lintang pukang) sabun ni .
aku share apa yang ade je lah eh .
pertama tama nya aku nak cakap thanks kat sharul sebab dia yang sponsor sabun ni untuk aku .
kalau tade dia , mungkin muka aku masih macam dulu .



gambar sebelum tu masa aku kat langkawi .
baru beberapa minggu pakai sabun tu kot .
tak ingat lahhh .
kalau kau zoom , memang ngeri okay .
nampak sebijik sebijik jerawat tengah subur .
tambah pulak langkawi time tu tengah panas , memang mesra lahh jerawat dengan cuaca .

gambar selepas pulak , gambar minggu lepas kan ?
aku pun lupa .
tolong refer kat entry bawah eh .
ade jeh gambar ni sebesar gedabak kat situ .
kalau kau zoom , dah tak nampak sangat jerawat sebijik sebijik .
nampak parut je kan .
maklumlah tangan ai sentiasa gatal nak usik jerawat .
tu yang berkesan tu .
huhu .





overall ?
satisfied !
puas hati .
aku memang cuci muka dengan sabun ni je skang .
tade tambah toner ke , krim malam ke krim siang ke .

cuma time mekap tu aku pakai bb cream and compact powder .
itu sajokkk .








kbai <3

2 bantah cakap cikgu:

Unknown said...

sayaa punn pernah mencubaa,tapi mungkin kulit mukaa sayaa terlalu nipis,buatkan pipi sayaa merah2.dan agak ngeri.so ,sayaa sedang mncuba rmpai laut,ianya sangat sesuai untuk kulit mukaa sensitif.hiks

J.Syazwana said...

aku takde jerawat babe. tapi parut jerawat tu sumpah membencikan. dah la muka aku ni agak cerah (cewahhh). now aku makan vitamin je. entah bape bulan lah baru nak dapat muke flawless. grrrrrr