Meet This Blog In Facebook !

Thursday, March 7, 2013

.nak penyu jugak !.


Mr.Engineer nak g tioman wiken ni .
aku mintak souvenir .
dia cakap dia nak bagi aku pasir .

aku macam grr .
cube lahh bagi something yang aku boleh pakai ke ape ke kan .
ini nak bagi pasir ?
lepas tu dia bagi choices .
nak pasir , kelapa atau air .
pilihan apakah itu ?
heeee geram pulak hati kita ni .

entah macam mana , aku cakap aku nak penyu .
aku tak taw nak fikir apa yang boleh dikaitkan dengan tioman .
sebab aku bukan pernah pergi sana pun .
so , spontan je aku cakap aku nak penyu .

lepas aku cakap aku nak penyu jugak , tak kira , terus aku kbai .
dah letak phone , aku gelak sendiri .
jadah laa aku mintak penyu ?
HAHA !

ada penyu ke kat tioman ?
=.='


gambar kat bawah ni mungkin boleh buat kau hilang stress kejap .




kawan aku cakap , ni mesti keturunan vegeterian .
HAHA !











kbai <3

0 bantah cakap cikgu: