Meet This Blog In Facebook !

Tuesday, March 5, 2013

.saya lemah ni.

aku paling tak suka kalau tangan aku kene grip dengan lelaki .
sakit oi .

bila aku cakap sakit , dia boleh balas "sikit je pun, tak guna tenaga langsung"
kalau berebut dengan adik adik , memang aku surrender je lahh .
walaupun aku memang nak sangat .
sekali dia rampas , aku jangan bermimpi nak rampas balik .
tenaga dia 100 kali kuat dari aku .

kalau adik aku suh urut badan ke ape ke , dia cakap ceni "oi , tak rasa ape . kau buat ke tak ni ?"
heee geram betul , tak taw ke nak terkeluar urat lengan aku urut badan kau , kau boleh cakap tak rasa ape ?
tapi cuba kalau adik aku yang buat kat aku , memang menjerit ahh cite dia .
baru tekan sikit , rasa nak berlubang bahu aku .
HAHA !

tapi tu lahh , tenaga perempuan , kuat mana sangat pun .
nampak je macam kasar , tak lemah lembut tapi cuba kalau lelaki pegang wrist dia , memang tak reti dok diam mintak lepas .
kan kan kan ?
ngaku je beb .
HAHA !




kbai <3





0 bantah cakap cikgu: