Meet This Blog In Facebook !

Sunday, June 7, 2009

.jujur pada diri.


tbe2 aku rase
aku da x sekepala ngan kazen aku
tah laa...
sumthing happen
n i find its not suits to me

sejak aku msk universiti
aku rase aku mcm pilih kwn
aku da x mcm dulu

ouh jgn slh phm
pilih kwn x bermksd aku hanye berkwn ngan org2 kaya jew
haha !
btlkn mind set kOrunk yer..

kazen aku
kwn2 dye sume nyer
aku tgk x de mase depan
means ta blaja tggi laa

kalo bOleh aku tanak ade kwn yg mcm tu
yg bg aku kurang jelas mase depan nye
keje x tetap
no proper education
even tamat tgktn 5

kazen aku neyh sgt la bek haty
dye mmg akan kongsi kwn ngan aku
sape2 yg dy knl
mmg dy akan knlkn kat aku

mslh nyer
kwn2 dy tuh majOrity
yg x abeh skOla
yg x smbg blaja
mat2 rempit
dak2 yg idup liar/bebas
kaki2 men pompuan
kaki2 drunk
waaaa ~
betapa x kesah nyer kazen aku itu
dgn kwn2 nyer..

jd patut la kan
aku memilih kwn ?
kwn2 kazen aku neyh
ade la contct2 aku
tp mmg aku elak gle nk angkat call dorunk
aku tanak la tipu diri sendri
hipokrit sume
aku mmg ta suke kwn ngan doruNk
hurrmmm~~

to be hOnest
aku mmg pandang serong kat org2 ceni
oke.
aku jahat
but its for my future tOo
what if aku kwn ngan dorunk
n aku terjebak dlm lembah hidup dorunk yg trk
maO ranap mase depan aku..

maO kate aku jht ag ?




7 bantah cakap cikgu:

dude said...

jangan kawan dgn org2 yg macam tu kalo ko tak kuat...

Kuda Kertas said...

elok r tu..pilih kwn btol2..bg aku xksh je nk kwn ngn sape2..mat rempit ke,mat ganja ke,kaki rembat ladam kuda ke..tp kalo diorg da bwt bnde ngarut pndai2 r jge dri..lbh2 lg ko yg bstatus sorg p'puan..hehehe..
rnung2kn dan slmt bramal..

chipsey said...

if u want my view...u can still befriend ngan kazen ngan membe2 dia, tp bkn innz yg terpengaruh ngan diaorang...innz yg kna pengaruhi diaorang...hasut diaorang pelan2 cara halus, at least sket2 mana tau diaoarng leh kurangkan aktiviti yg xsenonoh...chill

I n n z said...

dude : baek bro :)

kuda kertas : ade ke org nk rembat ladam kude ? hehe .. aku yg x rety jg diri neyh,bek ta yah kwn ngan dorunk kn ? :) thx for the advice :D

chipsey : sy tanak cmpur hal idup dorunk.nt di kate penyibuk,then di benci.. sy ta mao begitu. sy rase care terbaek adelah berjauhan ngan mereke :)

na[d]iEya~! said...

Berkawan x semestinya dengan yang baik² je..
Sebenarnya bila kita berkawan & meluaskan pergaulan maka ia akan lebih mematangkan diri kita sendiri..

Berkawan dengan mereka x semestinya kita harus berperangai mcm mereka..aite ;)

Dilah - DilOt said...

berkawan xsemestinye yg baik2 je..mmg betul..berkawan biar seribu...mane tau kalau innz baik ngan dieorg.,boleh bw dieorg ke arah kebaikan ke...tp tgk gakla...kalo innz rase innz leh jage diri.,kawal diri innz...dan innz tak akan ikut langkah dioerg..teruskan je berkawan...

I n n z said...

nadieya : hehe .. oke2 :)

dilah - dilot : sy ta rase sy kuat tuk kwl diri g. mudah terpengaruh ouh. :D