Meet This Blog In Facebook !

Monday, June 22, 2009

.aku kembali cargas!.



ade kisah sedih dlm diri yg ingin aku coretkan kat cni
huhu ;)
sila sediakan baldi tok aku
make sure baldi cantik kaler biru laut...

dak2 laki yg aku knl di internet
akan jumpe aku SEKALI shj
then dorunk akan hilang
wat aku rase mcm org bodoh !

aku pown tak taw nape
nk kate aku over
aku behave kot
aku x byk ckp if aku baru knl org tuh
robinhOod,anda dikecualikan. hehe :)
aku rase mybe sbb aku ta cantik mcm org laen kot
sbb aku hitam kot
sbb aku gemOk kot
bkn seorg yg wat aku ceni
ramai oke !
sedih kOwt
aku harapkan pershbtn yg lame
tp ??
disebabkn hal ni
aku jadi fobia nk jumpe org yg aku knl melalui internet
korunk yg lelaki,mungkin aku ta kn jumpe korunk
(mcm la korunk nk jumpe aku)

so far aku rase
cume sorang je yg stick
n still nk jumpe aku
ajak aku kua sesame
FARIEZ !
dye je yg masih nk jumpe aku ag
yg laen ?
hampeh !

note : if tak phm x pew. bia la diri ini shj yg phm :( (ayt nk sedih.haha !)


6 bantah cakap cikgu:

dude said...

bahaye adik weh ko wat internet dating cenggini...rentikan ler..

sume tu plastik je..

aku lelaki aku tahula..
adakah aku pon terlibat?hahaha.

patut arr ko tanak turun simpang, dok dating rupenye..;p

dah3..jangan wat g k...;)

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Hahaha...lawak 2x.Aku pernah kluar skali dgn awek yang aku knal kat internet.Dan dah ajdi awek aku pun skrg...hahaha (gelak 2x)

helena's said...

tu namanye dorang tak jujur..kalo jujur nak kawan.mana pikir semua tu..

cantik @ tak,,bukan satu ukuran dalam hubungan,,yg penting??kerjesama..eh hati mau baik..hehehe

I n n z said...

dude : ta wat ag ouh. regret gle. :(

razi : suko aeh golak. muahahaah !

kak hel : btl3 :D

[S]itie [B]Um [B]Um said...

mucuk sy dtg dr myspace. hehe

I n n z said...

ouh..
slmt dtg :p