Monday, June 1, 2009

June .

rini entry skem cket.
hehe ^^

JUN

* Berfikiran jauh & berwawasan. berfikiran jauh tu mybe betul.
* Mudah ditawan kerana sikap baik. huhu^^ baek kew aku erk ?
* Berperangai lemah lembut. tak betul pade aku~
* Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood. sgt setuju !
* Idea yang terlalu banyak di kepala. agak lerw.tp simpan jewp.
* Bersikap sensitif. agree ! no doubt!
* Mempunyai pemikiran yang aktif (sentiasa berfikir). tak tahu ^^
* Sukar melakukan sesuatu dengan segera. cket la..hehe ^^
* Bersikap suka menangguh-nangguh. agree !
* Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik. strongly agree !
* Cepat marah & cepat sejuk. strongly agree !
* Suka bercakap & berdebat. suke berckp yes ! ta suke berdebat sbb org nyampah. haha !
* Suka buat lawak & bergurau. erk ? kwn2 yg judge aku.aku no comment.^^
* Otaknya cerdas berangan-angan. haha ! agak lerw
* Mudah berkawan & pandai berkawan. yes ! yes !
* orang yang sangat tertib. yeke ?
* Pandai mempamerkan sikap. tak taw ^^
* Mudah kecil hati. strongly agree !!!!
* Mudah kena selsema. setuju sgt7!!
* Suka berkemas. tak kowt..haha ^^
* Cepat rasa bosan. betul2 !
* Sikap terlalu memilih & cerewet. betul !
* Kurang mempamerkan perasaan. betul lagi.
* Lambat untuk sembuh apabila terluka hati. kot.. kes hairil ?
* Suka pada barang yang berjenama. agak la.tp leyh control ag.
* Mudah menjadi eksekutif. yekew? wah..kaye beta.. haha !
* Kedegilan yang tidak terkawal. wah ! sgt9 setuju ! degil ya amat aku nieyh
* Sesiapa yang memuji, dianggap musuh. Siapa yang menegur dianggap kawan. yup ! exactly !