Saturday, May 5, 2012

.terpengaruh.

semalam aku ternampak rantai kawan aku ada ukiran nama dia .
aku tenung je , macam cool je pakai rantai berbuahkan ukiran nama kita sendiri .
rasa nak mintak ibu tempahkan satu ler .
with the name of AIN .

pernah jugak aku tanya ibu kenapa rantai akak takde buah rantai ?
ibu kata , masa kekecik dulu , aku suka gigit buah rantai sampai habis .
ma makna ?
aku bukan sekadar gigit malah aku makan buah rantai emas itu .
wuwuwuwuw ~
sebab tu lah sampai sekarang aku takde buah rantai .
ibu serik nak belikan ataupun beliau takut aku masih mempunyai habit makan buah rantai bersalut emas lagi .
HAHA !

hey come on lahh , aku dah 21 tahun 11 bulan okay .
takkan lahh aku gila sangat kan nak makan buah rantai plak .
baik aku makan mcd , lagi berbaloi .
murah lagi dari emas .
HAHA !

masa aku kecik dulu , ayah ada belikan aku rantai tangan yang berbentuk bulat .
betul betul ikut shape .
lepas tu , dah habit aku gila emas kan , aku tak dapat makan tapi aku patah patah kan emas tu .
bajet tenaga dah kuat la kann .
bebengkok gelang tu aku kerjakan .


bila dah besar , keje aku patahkan cangkuk gelang dan rantai pulak .
HAHA !
sebab asek bukak je , mana tak patah cangkuk tu ;D
















baideway , my 22nd birthday is on 17th june 2012 , which is next month .
nak mintak plat nama tu boleh tak ibu ?

weee ~











bak kata aliff , orang bijak je beli emas bebanyak , bukan beli handphone bebanyak .






okay , nak emas lagi , nak emas lagi .











kbai <3

2 bantah cakap cikgu:

Anonymous said...

emas ni untung. untuk masa depan jugak. :)

♥ Miss A ♥ said...

hehehhe :D