Tuesday, May 22, 2012

.selasa yang hujan.

semalam aku cakap kat dena , pagi ni mintak tolong dia temankan aku pergi check mata .
alih alih kul 1130 pagi baru celik .
HAHA !
pagi lahh sangat kann .

result dia , rabun jauh 50 , silau 25 .
okay tak teruk sangat pun tapi rasa nak buat spec jugak ,
hehehe ;D

balik uia pergi jumpa sir .
ingat nak amik test pastu tengok CAM .
tapi CAM belum kua , jadi kami berborak borak ajee .

satu yang menarik perhatian aku .

"batch awak yang amik spm berapa ramai ? ratus ratus ribu tau . tapi berapa orang yang dapat masuk matrix ? only top 25 je . yang lain ? pergi ke alternatif lain , diploma , swasta , teknikal . kemahiran "

aku dah kembang kembang da .
bangga menyelubungi diri .
acane aku boleh sesat dalam golongan top 25 ni pun aku heran gak .
tapi aku percaya lahh , ini memang rezeki Allah untuk aku .
Alhamdulillah ;)

lepas tu sir cakap pasal budak kelas lain , dapat full mark mid term dia .

"awak kenal zaim ?"
"dia tu pandai sir"
"abih , awak tak pandai ke ? kalau tak pandai , awak takde kat sini"

amik kau , kene sebijik .
HAHAHA !

tadi aku baru check CAM multimedia .
ni badan aku tengah terkejut ni .
sebab assignment aku 0/20 .
pehhhhhhhhhhhhhhhh~ how come .
aku hantar kot .
tak pernah lagi aku tak hantar esaimen .

tak down tapi terkejut .
tapi aku memang dah expect sebenarnya .
ternyata kerisauan aku tu betul .
hurm .
ada miscommunication sikit .
esok nak kene pergi jumpa madam lahh nampaknyaaaa .
















kbai <3