Wednesday, May 9, 2012

.presentation.

selasa , rabu aku ada presentation .
pehh , penat discussion , tido lambat , hafal skrip , tak yah cakap .
semua orang pun penat tapi aku yang manja ni super penat .
HAHA !

emosi sumpah tak stabil .
sharul dah pandai mengadu ; "you ni hari hari nak marah i ni kenapa ?"
padahal dia tak buat salah pun tapi sebab aku tension , dia jadi mangsa .
nasib baik dia sabar je .

aku tak pernah amik subject banyak banyak macam ni .
sebelum ni aku amik 3 4 subject core je , itu pun dah meroyan level 10 .
ini amik 6 subject core courses , memang asyik pengsan-bangun-pengsan-bangun .

somehow , aku tak suka subject marketing .
buat otak aku jadi lembab sebab membaca dan hafal .
pastu mid sem cukup cukup makan .
tah berapa lahh carry mark aku
=.='

sem ni aku suka subject managerial economics .
sebab tak pernah fail lagi any tests/mid term . hiks .
and it plays with maths .
aku baru tahu yang aku ni suka algebra .
masa aku form 3 , cikgu tusyen aku cakap , algebra ni topic paling susah nak score but well , i did it well .
okay , berapa banyak well kau ?
HAHA !
overall , managerial economics banyak algebra , fuctions , graphs .
aku tak suka part graph je sebab kene hafal .
heh .

next week last class , lepas tu start revision period .
and my final starts on 21/5 , which is marketing .
madam decentralized exam sebab dia nak pergi Mekah end of may , takut tak sempat nak mark paper .










esok khamis kan ?
okay , aku nak balik seremban .
HAHAHAH !



*muka orang cuak sebelum presentation Komunikasi Perniagaan*


*muka orang tak cukup preparation untuk presentation Money Banking*


*reward untuk diri sendiri , ye lahhh , kita tak de boyfriend kat uia yang nak bawak kita pergi makan sesedap*







baideway , ce teke aku jumpa siapa semalam kat uia kat tepi jalan yang buat aku rasa nak langgar dia ?
klue : budak uia gombak .






kbai <3




0 bantah cakap cikgu: