Friday, May 18, 2012

.sejarah mungkin berulang ?.

malam tadi , aku pergi McD naik motor .
okay , pemegang lesen agung ni keluar pergi McD .
masa aku keluar dari main gate uia , aku dah nampak kereta peronda polis dari arah international school .
cuak dia tak yah cakap .
aku act cool je macam tak bersalah .
sampaikan traffic light yang selalu aku langgar lampu merah tu pun aku berhenti .
takut sebab takde lesen punya pasal .
HAHA !

ni kalau ibu ayah tahu , mahu kene luku kepala aku balik nanti .

lately ni aku rasa bila aku keluar malam , pandangan aku macam samar samar je .
bercahaya silau .

okay , untuk pengetahuan , aku memang ada rabun silau masa sekolah rendah .
ni semua gara gara cikgu math aku yang sajes kat ibu suh check mata aku sebab markah math aku teruk gila .
suppose tak patut langsung markah math aku jatuh sebab aku budak lompat .
and budak lompat suppose to be excellent in maths .

tapi rabun silau aku masa tu sikit sangat tapi buat jugak spek .
aku pakai sampai form 2 ke form 3 tah tak ingat tapi yang pasti lepas tu spek hilang dan aku tak pakai spek dah .
it was like a punishment for me sebab hilangkan spek tu .
no replacement .
kata ibu T_____T

since tu aku tak pakai spek dah .
hehe .
silau kenkadang tu ada especially drive malam lahh kan .

tapi kebelakangan ni aku rasa macam dah teruk plak .
mungkin sebab aku hari hari ngadap lappy je .
leka main fb even nothing interesting .
lepas tu baca blog orang lelama .
heeeeee ^___^

tadi aku tengah baca blog .
lama gak lahh , aku rasa my sight sangat sangat terganggu .
my screen nampak sangat bercahaya even dah reduce brightness .
okay , i know this is bad .

habiskan final exam dulu , balik seremban nanti aku check balik .
last year aku pergi , orang tu cakap ada silau tapi sikit jadi dia cakap tak yah buat spek .









adakah sejarah lama akan berulang ?
*selongkar purse tengok kot kot ada gambar lama time pakai spek*
















kbai <3



1 bantah cakap cikgu:

Honey Bhulat said...

haha..kita pon silau kalo drive mlm..tapi redah je la