Saturday, April 11, 2009

.tag #1.

credit to : kak aida cOz giving me this first eva tag
:)


Nama Timangan anda:


name timangan aku yg aku rase agak cOmel adelah AIN
kaum kerabat je pggl aku cmtu
tp ade gak membe2 kazen aku pggl ain
sume gare2 si kazen yg mengutarakn name itu pd mereke.
haih..~~


Anda seorang yang:

  1. garang
  2. pemalas
  3. kuat tdow
  4. happy go lucky
  5. kuat gelak
  6. byk ckp
  7. ckp laju
  8. friendly
  9. x matang
  10. bukanlah seorg yg sukekan keseriusan
cukup la sOplOh

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:

ayah.
wpOn ta rapat n aku takOt ngan beliau
tp beliau la yg menyupport aku dr kecik
sbb beliau jew yg berkerja dlm uma neyh
:)

Lagu kesukaan anda:

x de.
men blsh sume
:)

Makanan kesukaan anda:

ayam gOreng..
bak kate ibu "bg sekOr kat ko pown leyh abeh"

Warna kesukaan anda:

biru
putih
hitam

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:

purse
hp
pen

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:

last week kot
sbb baju putih bersih aku yg baru beli kene jeans hitam baru adek baru
gare2 turun kaler.
sengz !

Tag 6 rakan anda:

amek yOlah kot nak buek
ngee
:)





0 bantah cakap cikgu: